نوشته شده توسط : mostafa

فیلم «پادشاهی سیاره میمون ها» که هفته گذشته در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت، این هفته در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم با افت 55 درصدی فروش بلیت توانست 26 میلیون دلار بفروشد و در دومین هفته اکران خود مجموع درآمد خود را در آمریکای شمالی به 101.23 میلیون دلار رساند و در سطح بین المللی 237 میلیون دلار کسب کرد.

دیگر تازه وارد این هفته، فیلم ترسناک لاینزگیت «غریبه ها: فصل 1» با 12 میلیون دلار از 2856 سینما در جایگاه سوم قرار گرفت. این فیلم که 7 تا 9 میلیون دلار اکران تخمین زده می شود، در نهایت 8.5 میلیون دلار هزینه داشت و بنابراین برای اکران در سینما موقعیت خوبی دارد. اگرچه چنین فروش هایی برای این ژانر تعجب آور نیست، اما Strangers با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه نشد و C در CinemaScore و امتیاز 13 از 100 را در Rotten Tomatoes کسب کرد.

لاینزگیت قصد دارد The Strangers را به یک سه گانه مستقل تبدیل کند، جدا از فیلم هیجان انگیز استودیو در سال 2008 با بازی لیو تایلر. فصل 2 و 3 بعدا ساخته خواهد شد. قسمت اول روی یک زوج جوان (مادلین پچ و فری گوتیرز) تمرکز دارد که پس از خراب شدن ماشینشان در یک شهر کوچک ترسناک مجبور می شوند شب را در یک کابین دورافتاده بگذرانند. سپس آنها توسط غریبه های نقابدار و به ظاهر بی رحم وحشت زده می شوند.




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: