هر آنچه که باید در مورد آگاتا همه چیز از مارول بدانید
نوشته شده توسط : mostafa

درباره آگاتا هارکنس چه می دانیم؟
شخصیت آگاتا با بازی کاترین هان برای اولین بار با عنوان اگنس در مجموعه «وانداویژن» به مخاطبان علاقه مند به دنیای مارول معرفی شد. اگنس شخصیتی آشنا بود که شاید در بسیاری از فیلم ها و سریال های دیگر دیده باشید. همسایه پر سر و صدایی که شبیه آن را می توان در بسیاری از کمدی های دیگر یافت. در قسمت های اول، او به عنوان شخصیتی شوخ طبع و فردی که همراه با واندا (الیزابت اولسون) مخاطب را به خنده می اندازد، معرفی می شود. همانطور که داستان پیش می رود، در قسمت هفتم، اگنس اعتراف می کند که او آگاتا هارکنس بوده است. یک جادوگر قدرتمند او حتی رویدادها را در Hex تغییر می داد. به دنبال دستکاری های او، واندا فریب خورده و باور می کند که رالف بنر (ایوان پیترز) برادرش پیترو است. هیجان و اشتیاقی که این شخصیت در مخاطب ایجاد می کند در آهنگ «آگاتا کل» نوشته برندگان اسکار کریستن اندرسون لوپز و رابرت لوپز به خوبی به تصویر کشیده شده است. این آهنگ آنطور که شایسته بود برنده جایزه امی شد.

اپیزود هشتم سریال «وانداویژن» پیشینه داستانی شخصیت آگاتا را برای مخاطبانش روایت کرد. در سال 1693، در سالم، ماساچوست، گروهی از جادوگران به رهبری مادر آگاتا تلاش کردند تا او را به دلیل انجام جادوی سیاه اعدام کنند. در عوض، آگاتا جادوی آنها را از آنها بیرون کشید و جان آنها را گرفت. حالا تقریبا 330 سال بعد در «وانداویژن» آگاتا می خواهد همین کار را با شخصیت واندا که یک جادوگر قدرتمند است انجام دهد. او اعلام می کند که واندا توانایی انجام جادوی هرج و مرج را دارد و او در واقع جادوگر اسکارلت افسانه ای است. نبردی در «وانداویژن» درگرفت، اما واندا توانست آگاتا را شکست دهد و جادو را از او بیرون بکشد.

اسپین آف آگاتا برای سریال «وانداویژن» دنباله خواهد بود یا پیش درآمد؟
"Agatha Omniverse" دنباله ای بر مجموعه "Wandavision" خواهد بود که نشان می دهد چگونه آگاتا از طلسمی که واندا او را در آن گرفتار کرده است می گریزد. اکنون او ناتوان است و آگاتا ممکن است برای به دست آوردن مجدد قدرت خود وارد ماجراجویی شود. نمی توان گفت که هیچ عنصر پیشروی در این سریال وجود نخواهد داشت. برخی از فلاش بک ها می توانند گذشته آگاتا و وقایع زندگی او را پس از محاکمه جادوگران سالم بررسی کنند. این فلاش بک ها می تواند به مخاطب نشان دهد که چگونه آگاتا توانسته توانایی های خود را در جادوی سیاه گسترش دهد.

بیش از 300 سال داستان برای آگاتا وجود دارد. باید به شفر زمان و فضای کافی داده شود تا بتواند هر داستانی را که می خواهد، با توجه به ایده هایی که به ذهن نویسندگان می رسد، بنویسد. اگر چه دنباله بیشتر بر روی رویدادهای جاری فیلم ها و سریال های آینده دیزنی پلاس تمرکز خواهد کرد، اما اگر آگاتا ناگهان خود را در نقش یک همسایه فضول و پر سر و صدا گیر بیاورد، عناصر کمدی تاریک می توانند به خوبی در این مجموعه کار کنند. جای گیرد؛ با این حال، به احتمال زیاد، این فیلم داستان تلاش های او برای رهایی از طلسم واندا را در حالی که با شخصیت های جدید هیجان انگیز دیگر همکاری می کند یا از آنها برای انرژی دوباره استفاده می کند، بازگو خواهد کرد.




:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: