نوشته شده توسط : mostafa

شاق

چیزی که طرفداران جدید Don't Get Too Excited باید بدانند این است که عشق هر کسی به لری همیشه با نفرت آن شخص از لری در جنگ است. لری مانند یک اقیانوس است و بهترین چیز سوار شدن بر امواج است. به همین دلیل است که وقتی لری در بازی بسکتبال لیکرز به طور تصادفی به شکیل برخورد می کند، تمام شهر از دست او عصبانی می شوند. اما این حادثه به نفع لری تمام می شود. همانطور که قبلاً گفتم، او اقیانوس است. اگر سنگی را در وسط اقیانوس بیاندازید چه اتفاقی می افتد؟ هیچ چیز بالاخره مردم او را رها کردند و دیگر کسی از او چیزی نمی خواهد. در این فیلم جوئل مک کینون میلر ستاره سریال «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) نقش دکتر شکیل مشکوک را بازی می کند. این قسمت که یکی از قسمت های اول فصل دوم این سریال است، یکی از بهترین قسمت های «زیاد هیجان زده نشو» است و یکی از اسطوره های تیم لیکرز، جاش روزنبرگ، حضور کوتاهی دارد. در آن

 

بخش زشت

لری از مسخره کردن خودش نمی ترسد. فروشگاه HBO حتی یک پیراهن می فروشد که فقط سر طاس لری روی آن است. در فصل دهم، لری معتقد است که در انتهای زشت یک رستوران قرار گرفته است. او در حالی که با یک بیوه پیر (جین کراکوفسکی) قرار ملاقات دارد، از مرد (نیک کرول) اخاذی می‌کند و از او می‌خواهد که او را در ردیف‌های اول با افراد داغ بنشیند. چیزی که اوضاع را بدتر می کند این است که همسر لاری درست چند روز قبل از تاریخ خودکشی کرد، چرا؟ پس از سال ها ریشه یابی برای ناامیدی خود از نیویورک جتس.

 

شوکر


زمانی که همیلتون در برادوی بود، یافتن بلیط تقریبا غیرممکن بود، و حتی برای لری سخت تر. او پس از اینکه مجبور شد لین مانوئل میراندا را در یکی از قسمت های موزیکال فصل نهم به نام «فاتوا» وارد سریال کند، در یک مهمانی شام به همه می گوید که هنگام تماشای «همیلتون» به خواب رفته است. صدف‌دار نزدیک صحبت‌های لری را می‌شنود و از او می‌خواهد در ازای سکوتش، دو بلیط از میراندا بخرد. البته، لطف میراندا با یک شرط همراه است و لری واقعاً نمی‌خواهد دوباره همیلتون را ببیند.

17. پیراهن چت


می توان یک مقاله کامل در مورد انتخاب های مد لری نوشت، اما در فصل دوم، او دیوانه یک پیراهن بولینگ مشکی و طلایی می شود. در نتیجه چندین پیراهن بولینگ مشکی و طلایی می خرد اما در طول هفته به دلیل اتفاقات مختلف همه پیراهن های زاپاس او کثیف و غیرقابل استفاده می شود. همزمان لری با تد دانسن در رستورانی سرمایه گذاری می کند. در این رستوران او کاملا با لباس گارسون ها و بسیاری از تجربیات دیگر که قرار است برای مشتریان خلق شود احاطه شده است. اولین پیشنهاد او چیست؟ ده ها زنگ. تا بتوانید با کمک آنها پیشخدمت ها را صدا بزنید و آنها را به میز خود دعوت کنید. این چیزی است که همه هنگام خوردن شام به آن نیاز دارند. شنیدن صدای زنگ ده ها زنگ.

16. میخ مسیح


این قسمت تنها به یک دلیل جزو بهترین قسمت های سریال "زیاد هیجان زده نشو" است. فیلم محرمانه ای از لری پیدا شد که به لباس های سوزی نگاه می کند. همه مشکلات از خانه دار دیوید، ماریا شروع می شود. کسی که قوانین لباس پوشیدن مناسب را رعایت نمی کند و این ویژگی شریل را ناراحت می کند. وقتی ماریا اعلام می کند که نمی تواند قوانین را رعایت کند، لری پیشنهاد خرید لباس جدید او را می دهد، اما مشکلی پیش می آید. ماریا اندازه خود را نمی داند. او فکر می کند که احتمالاً هم اندازه سوزی است. لری به سراغ لباس های سوزی می رود تا سایز او را بگیرد و حتی برای اینکه مطمئن شود آنها را امتحان می کند. در یکی از بهترین نقش آفرینی های سوزی در کل مجموعه، او و شریل با فیلم پیدا شده با لری روبرو می شوند. جایی که سوزی فریاد می زند "دست های لعنتی خود را از روی لباس های من بردارید." این قسمت کمدی ناب است.

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: