نوشته شده توسط : mostafa

بهترین قسمت‌های «محور شوق شما» خنده‌دارترین قسمت‌ها هستند. لری دیوید قسم می خورد که فصل 12 آخرین فصل «خیلی هیجان زده نشو» خواهد بود. علیرغم اینکه ایشان قبلاً چنین سوگندهایی را داده اند، به نظر می رسد چاره ای جز اعتماد به او نداریم. لری دیوید در مراسم فرش قرمز شبکه HBO برای فصل دوازدهم این سریال کمدی اعلام کرد که قرار است برای همیشه با این شخصیت خداحافظی کند. دیوید که یکی از سازندگان سریال کمدی معروف «ساینفلد» نیز بود، اعلام کرد که پس از ترک این سریال تصمیم گرفته به فردی که همیشه قرار بود تبدیل شود. فردی مهربان با شخصیتی چشمگیر.

طرفداران «زیاد هیجان زده نشو» هنوز باور ندارند که قرار است برای همیشه با این سریال خداحافظی کنند و ترجیح می دهند صحبت های لری را یکی از شوخی های همیشگی او بدانند. شریل هاینس که یکی از تهیه کنندگان این سریال است، پس از صحبت های لری در مصاحبه ای گفت: من قبلاً این چیزها را شنیده بودم، زیرا لری از فصل اول همین چیزها را به من می گفت. به گفته سازندگان این فیلم، لری قرار است مدتی در خانه اش بماند و در سه سال آینده مشغول ساخت فصل سیزدهم این سریال پرطرفدار با صدها ایده جدید باشد.

اما اگر این واقعا آخرین فصل سریال باشد چه؟ اگر قرار باشد پس از تماشای بیش از ۱۱۰ قسمت از این مجموعه کمدی به سبک مستند، برای همیشه با آن خداحافظی کنیم، چه؟ بعد از اینکه تصمیم گرفتیم در مورد بهترین قسمت های سریال «خیلی هیجان زده نشو» مقاله بنویسیم، من و همکارانم از سردبیرمان پرسیدیم که آیا می توانیم همه قسمت های این سریال را در این مقاله جای دهیم؟ در نهایت مجبور شدیم فقط 20 قسمت را انتخاب کنیم. چگونه می توان لری را که کفش هایش را از موزه هولوکاست می دزدید با لری که در یک رستوران فلسطینی ویران می کند مقایسه کرد؟ اگرچه انتخاب تنها 20 قسمت دشوار است، اما ما به انتخاب خود اطمینان داریم. من اغلب پایان فیلم Don't Too Angry را تصور کرده ام که لری می میرد، وارد زندگی پس از مرگ می شود و سپس خدا به او می گوید که تمام تصمیماتی که او روی زمین گرفته، تصمیمات درستی بوده اند.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

آیا می دانستید که Cha On Woo فقط یک نام هنری است؟ چا یون وو با نام اصلی لی دونگ مین خواننده، بازیگر و مدل کره ای و عضو گروه موسیقی Astro است. او یکی از شناخته شده ترین چهره های دنیای سرگرمی کره جنوبی است که انگار مثل یک شاهزاده تازه از دنیای وبتون ها و انیمه ها بیرون آمده است. پس اگر کنجکاو هستید که بهترین سریال سوپراستار معروف کره ای چا آنوو را ببینید در این مطلب آن ها را به شما معرفی می کنیم.

چا یون وو فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی است و بازیگری را از سال 2014 با ایفای نقش کوچک در فیلم «زندگی درخشان من» آغاز کرد و پس از ایفای چندین نقش فرعی و فرعی، نقش اول سریال های محبوبی چون «گو هی ریونگ» را بازی کرد. ". تاریخ نگار تازه کار، «زیبایی حقیقی» و «آدی من خوشگل گنگ نامه» بر شهرت او افزودند.

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

ژانر ترسناک در سال 2024 شروع خوبی نداشت، اما در بهار وضعیت بهتری دارد و بهترین فیلم های ترسناک سال 2024 احتمالا در این ماه ها از راه می رسند. در حال حاضر چند فیلم ترسناک برجسته هستند که ارزش دیدن را دارند و طرفداران این ژانر قطعا از آنها راضی خواهند بود.

هنوز برای قضاوت زود است، اما به نظر می رسد که مضامین فیلم های ترسناک 2024 "سرگرم کننده" یا حداقل بازیگوش خواهد بود. استخر یک بازیکن سابق بیسبال خالی از سکنه می شود، یک راهبه تبدیل به قاتل می شود و یک دختر جن زده به یک برنامه تلویزیونی می آید، این ها مضامین برخی از پرهیاهوترین فیلم های ترسناک سال 2024 هستند که تاکنون اکران شده اند و می توان گفت که ایده های جدید و خلاقانه ای داشتند. در عین حال مخاطب را می ترسانند و آنها را می خندانند. ژانر ترسناک کمدی در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، اما اگر از طرفداران این ژانر نیستید، در این لیست چند فیلم ترسناک ناب وجود دارد که شما را می ترساند. ملاک این ترس، تنش عمومی در هنگام تماشای فیلم و پریدن و احساس تعلیق عمومی و خونریزی است. وب سایت Polygon بر اساس همین معیارها بهترین فیلم های ترسناک سال 2024 را که تاکنون اکران شده اند را بر اساس میزان وحشت و خونریزی رتبه بندی کرده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

اگرچه Jake Gyllenhaal's Road House اساسا یک فیلم مستقل است، اما ارجاعات زیادی به فیلم اصلی سال 1989 با بازی پاتریک سویزی وجود دارد. . از زمانی که فیلم اصلی «کافه کنار جاده» در اواخر دهه هشتاد اکران شد، این فیلم توسط طرفداران فداکارش شناخته شد و آن را به سطح یک فیلم کلاسیک رساندند. «کافه کنار جاده» را می توان شاهکاری در ژانر فیلم های بوکس دانست که می داند مخاطب در انتظار چه چیزی است و دقیقا همان را به بیننده می دهد. «کافه کنار جاده» به لطف اکشن عالی و فیلمنامه ساده اش به فیلمی تبدیل شده است که همه می توانند از آن لذت ببرند.

فیلم «کافه کنار جاده» به کارگردانی داگ لیمان و با بازی جیک جیلنهال و کانر مک گرگور که امسال در پرایم ویدیو منتشر شد، بازسازی این فیلم اکشن کلاسیک دهه 80 است. در این فیلم جدید، ما همچنان با شخصیتی به نام دالتون سروکار داریم که گفته می شود در گذشته یک مبارز UFC بوده و اکنون در یک کافه کنار جاده ای در فلوریدا کیز کار می کند. با این حال، این کافه مشتریان زیادی دارد که برای دعوا خارش دارند. دالتون به سرعت راز پنهانی را که باعث شده مجرمان در این کافه به ظاهر معمولی توقف کنند، کشف می کند.

در بازسازی کافه جاده کنار، می توانید چندین مرجع و نکات یادآور فیلم اصلی را بیابید. البته فیلم لیمان سعی کرده هویت مستقل خود را داشته باشد و به همین دلیل چندین خط داستانی جدید را معرفی می کند. به عنوان مثال یکی از تفاوت های بزرگ در داستان فیلم جدید، شخصیت اصلی دالتون (جیک جیلنهال) است که همانطور که اشاره کردیم مبارز سابق UFC در این فیلم است که در فیلم قبلی اینطور نبود. ، و این تغییری جدید در پس زمینه این شخصیت به ارمغان می آورد. یا می توان به این نکته اشاره کرد که برخلاف دالتون پاتریک سویزی که مربی خود وید گرت را به عنوان پشتیبان در کنار خود می بیند، دالتون جیک جیلنهال تنها است و هیچ کس دیگری در کنار او به جز برخی از کارمندان خود کافه نمی جنگد. گویی پس زمینه تاریک شخصیت جیلنهال باعث شده است که از نزدیک شدن بیش از حد به دیگران اجتناب کند.

آیا بازسازی «کافه کنار جاده» بهتر از نسخه اصلی است؟
اگر از طرفداران پر و پا قرص فیلم اصلی نبودید، احتمالاً از تفاوت‌هایی که فیلمنامه جدید کافه کنار جاده ایجاد می‌کند، خوشحال خواهید شد، که تا حد زیادی خط داستانی فیلم 1989 را بهبود می‌بخشد. با این حال، می توانید عناصر آشنا و نکات پنهانی را در بازسازی کافه جاده کنار ببینید که به فیلم قبلی ادای احترام می کند. در حالی که برخی از این نکات درست جلوی چشمان شما هستند، برای برخی دیگر باید یک طرفدار سرسخت کافه کنار جاده باشید تا متوجه آنها شوید. در ادامه قسمت هایی از داستان کافه جاده کنار جاده 1989 و بازسازی آن یعنی کافه کنار جاده 2024 فاش می شود، اما دانستن آنها تاثیر زیادی در لذت بردن شما از فیلم ها نخواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

حتی قبل از دهه 2000، مرد عنکبوتی یکی از شناخته شده ترین و مشهورترین ابرقهرمانان تاریخ بود. این شخصیت در دوران نقره‌ای کتاب‌های کمیک خلق شده است و به همین دلیل با شخصیت‌های قدیمی‌تری که در دوران طلایی کتاب‌های مصور به دنیا آمده‌اند، همسن نیست. مرد عنکبوتی از شخصیت هایی مانند بتمن، سوپرمن و کاپیتان آمریکا جوان تر است. با این حال، این شخصیت توانست به سرعت به فرهنگ عامه راه پیدا کند و به یکی از مشهورترین قهرمانان هوایی تبدیل شود. این شخصیت به دلیل جوانی اش همیشه ضعیف تر از دیگر ابرقهرمانان عمل می کند و با این حال ویژگی های ذاتی و ملموسی در این شخصیت وجود دارد که هر مخاطبی می تواند با آن ارتباط برقرار کند. فیلم هایی که در رابطه با این شخصیت ساخته شده اند به خوبی توانسته اند ویژگی های این شخصیت را به تصویر بکشند. هر فیلم «مرد عنکبوتی» تعدادی از بهترین نقل قول های ژانر ابرقهرمانی را نیز دارد که ارزش شنیدن دوباره را دارد.

مدت ها طول کشید تا این شخصیت در فیلمی شایسته و آبرومند ظاهر شود اما پس از سال 2002 تمامی فیلم هایی که نام مرد عنکبوتی را در خود جای داده اند در گیشه موفق بوده اند. از آنجایی که کتاب های کمیک زیادی وجود دارد که به اوایل دهه 1960 برمی گردد با داستان های مختلف به عنوان منابع اصلی برای نوشتن فیلمنامه درباره این شخصیت، تمام 10 فیلم مرد عنکبوتی که تاکنون در قرن بیستم ساخته شده اند، فیلم بوده اند. قدرتمند بوده اند همه این فیلم ها به یک اندازه جذاب نیستند، اما همه آنها پر از نقل قول های به یاد ماندنی یا خنده دار هستند. در زیر، نگاهی به بهترین نقل قول های فیلم مرد عنکبوتی به ترتیب زمانی می اندازیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

برخی از فیلم‌های نیکلاس کیج به سادگی سعی می‌کنند از قد و شهرت او در هالیوود استفاده کنند، بدون اینکه چیز خاصی برای ارائه داشته باشند. اما برخی از فیلم های دیگر کیج واقعاً فیلم های خوبی هستند که ثابت می کنند او نه تنها یک بازیگر همه کاره و کاریزماتیک است، بلکه از آن دست بازیگرانی است که نقش های تاثیرگذار و پرمعنای در کارنامه کاری خود دارد. او حالا با فیلم «آرکادین» به کارگردانی بنجامین بروور به سینماها بازگشته است که در ادامه نقد و بررسی آن را می خوانید.

«آرکادیا» فیلمی ترسناک است که شایسته آن است که مخاطب آن را جدی بگیرد. در ظاهر، Arcadia نشان می دهد که Nicolas Cage در حال نبرد با شیاطین آخرالزمان است که خود یک نبرد است. اما کل فیلم حول یک داستان منسجم و منسجم ساخته شده است که هیچ گاه با نمایشگری کیج تضعیف نمی شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

بی شک سینما یکی از قدرتمندترین عرصه های هنری است. یک داستان خوب با استفاده از تصاویر متحرک می تواند شما را بخنداند یا گریه کنید، الهام بخش یا عصبانی کنید و حتی مسیر مخاطبانتان را تغییر دهد. یک فیلمساز خوب واقعیت را آن طور که می خواهد شکل می دهد، چشم اندازها را به شکلی تماشایی به تصویر می کشد، صدای خواسته های انسان را تقویت می کند و داستان های جذابی را ارائه می دهد. و گاهی آنقدر ماهرانه این کار را انجام می دهد که دنیای درون فیلم، دنیای واقعی را تغییر می دهد. برخی از این فیلم های تاثیرگذار آنقدر مهم بوده اند که جامعه را تغییر داده اند. این فیلم‌ها توانایی هنر را بسیار فراتر از یک عامل سرگرمی برده‌اند و نشان داده‌اند که گاهی دنیای سینما می‌تواند بسیار عجیب‌تر از دنیای واقعی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 | نظرات ()